2009年4月16日星期四

Easter 09 @ HK Disneyland (Part I)

復活節大約兩個星期前大仔同我的對話:

大仔: 媽咪, 復活節我地去邊到玩呀?

媽咪: 咁你想去邊?

大仔: 我想去東京Disneyland, Hello Kitty Land

媽咪: 舊年X'mas問你去Thomasland 定係Tokyo Disneyland, 你話要去Thomasland架喎, 所以咪冇去Disneyland囉

大仔: 咁我想復活節去嘛

媽咪: 不如等細佬大個d先一齊去啦....

之後, 我地終於去咗Disneyland, 不過係香港那個。

今次住番HK Disneyland Hotel, 比起2年前多咗好多人, 早上大堂有好多人, 唔知係入住定係來參觀, 總之就係好多人。當日大約12時多check-in, 職員話要等多半個鐘就有房, 所以就起酒店個Grand Salon食lunch。










Grand Salon








Kids meal






酒店趣事一則: 話說當日上房之後request要一張BB床(大約1:45pm), 因為細仔要午睡, 但係Room Service 個亞姐拍門問我地可唔可以等佢食完lunch先送過來, 嘩. 點知你食個lunch要食幾耐架, 於是我地話想現在要, 同一時間又有另一個staff起門口準備送番d行李比我哋, 細細聲同我地講會同Room Service 反映下(反映d乜呢?我地都無特別理佢)。其實within 15 mins 張BB床已經送咗嚟, 當時個亞姐問我地做咩complain佢, 等佢比上司鬧, 但係我地都冇complain 佢嘛, 關我地乜事喎, 可能係送行李個男仔同我哋反映左吧。故事未完.....之後老公同大仔入park先, 我就等細佬訓咗先入, 同工人一齊係酒店等細佬訓醒。過咗半個鐘, 又有個高級staff拍門, 同我講唔好意思, 就送咗下面的禮物比我地。不過由頭到尾, 我哋都冇嘈過,真係唔明佢地攪乜。














沒有留言:

發佈留言