2013年9月19日星期四

暑假北海道之旅2013 (Day 3 - Part III 富良野チーズ工房/くまげら)

July 22, 2013 (continue)


離開カンパーナ六花亭就出發去チーズ工房
富良野チーズ工房(T: 0167 23 1156)

 

係呢度竟然撞到同一班機的一家人, 一齊由香港飛成田, 成田飛千歲, 之後仲撞過2次添




到達時巳經3:20pm, 即刻去報名整雪糕,好彩我地有四個小朋友, 剛好開到班


整雪糕的過程

將奶,糖...倒入碗裡然後放入下面部機


之後去整waffle



整完, 但廚房出面又熱又焗, 最後要行返出去有張大枱先開餐


由於一到步就趕住去整雪糕, 都無去參觀, 依加趁佢地食緊就周圍行吓





唔知咩味道, 無試...因為唔鍾意芝士


頭先細佬著的圍裙有得賣




整雪糕都係用呢款奶


之後行咗去pizza 工房




仲有雪糕工房


搞點就去Bestom入貨
 BESTOM (Tel: 0167-39-3000)


好cute, 不過冇買

咁細罐好得意


呢度竟然有得抽BS cards (100yen 4張)

 

Bestom 隔離係間温泉酒店スパ&リゾート ふらのラテール (SPA & HOTEL RESORT ふらの ラ テール)


由Bestom 返Fresh Powder Chalet 經過呢度



Dinner book 咗Kumagera, 由chalet 去只需幾分鐘

安排坐到地下的一間房, 不過間房都好細, 6大4細坐得好迫


呢度最出名係食生牛肉, 但冇團友想食...




由於我同另一位團友唔食牛, 所以只好order curry rice




チーズ豆腐/芝士豆腐


Shabu Shabu 和牛set


牛扒


牛舌


間房實在太細, 好難影相, 影影吓都唔影喇, 又多食物, 枱太細, 好messy呀


隔離都有間房


食完後的look, 呢度原來只收現金, 食咗3萬幾円要比cash...


大門口



食飽後返chalet, 又冇熱水, 又要call 人黎整

超市買的, 唔使2千円


尋日小朋友買的, 車入面的公仔自己揀


又有SMAP



6 則留言:

  1. 今次無去チーズ工房。

    07年7個大人,因為天雨關係去過。但係有幾個攝影發燒友覺得悶,自己行咗去附近「丘の写真館」,我對果個GALLERY興趣大D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原本無plan去呢度, 但今次無樂園比小朋友去, 所以諗住揾d野佢地做, 不過鍾意食芝士個d可能興趣大d, 有得試食....

      刪除
  2. 我記得試過其中一舊 cheese,是苦的 … 可能我唔識欣賞 :P
    但o的迷你 cheese cake 就好好味呢 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 噢, 一舊舊cheese 我最唔鍾意, 所以我都唔識欣賞.....

      刪除
  3. 煙火kitty放出黎唔知有無kt呢,如果有我一定即買 8-}

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又真係唔知, 不過應該冇, 如果有可能仲貴...

      刪除