2010年1月15日星期五

大阪+北海道聖誕之旅2009 (Day 4 Part I - Tomamu --> 支笏湖)

December 21, 2009

今日唔使咁早起身, 因為12:29pm才搭JR去南千歲站再轉乘しこつ湖鶴雅リゾートスパ 水の謌的2:30pm free shuttle bus 去支笏湖, 由Tomamu 去南千歲只須大約一小時。起身之後同大仔嘆咗個jacuzzi, 然後就一齊上Galliera's 頂樓 "Platinum" 食早餐。

早上Galleria 房間望下去個view




我哋又嘆個jacuzzi, 仔仔真係好 enjoy




Top of Galleria, "Platinum",個感覺真係唔錯







緣色衫個日本仔成日搵我個細仔, 佢話佢好 "Kawai" 喎, 我行去拿食物, 佢又跟住我, 一路問我問題, 而我的日文係有限公司嘛, 問到我有時唔知點答佢, 呢個真係問題小孩...







"Platinum" 望出去個view 好靚架










上房後我哋要收拾行李, 而兩個仔仔緊係玩遊戲機啦....







點都要起門口影番張相







夏天可以上山睇雲海







Check out 之後仲有時間就去咗酒店的playroom 玩, 我哋又係包場







細仔又學人影,結果影出黎既...當然係一團蹧啦




房入面有好多小朋友的圖書




連大人睇的都有, 仲要係同雪有關的, 可惜唔夠時間睇




沒有留言:

發佈留言