2010年1月11日星期一

大阪+北海道聖誕之旅2009 (Day 3 Part III - Tomamu)

December 20, 2009 (continue)

離開 Resort Center 就坐shuttle bus 去Polar Village。到達Polar Village 都巳經成3點, 因為4pm就關門, 所以只剩低Snowmobile (雪上摩托車) 有得玩, 仲要係最短路程果隻, 5km (20 mins, Yen3,150)。

Polar Village 巴士站







前面呢棟係Tower, 後面係我哋住既 Galleria




落咗車要行一小段路先到Polar Village




原本想租下面的野玩, 不過太晏, 冇得租, 殘念


雪原そりパーク
 圖片來自Official web-site

玩 snowmobile 之前要戴頭盔, 細老個頭太細要加頂帽先可以戴得穩




因為唔係第一次玩, 有d經驗,所以上車好快就可以出發




我老公其實都幾擔心細仔會驚,但佢竟然全程坐定定,真係估唔到










指定動作,途程中間領隊會幫我地拍照




大仔玩完仲想玩, 我話人哋要收工喇, 唔洗錢o羊, 唉...







大仔仲好似好唔捨得咁




我哋想租個d野係放o係裏面
















大仔好鐘意雪,你睇佢...




下一站: Viz Spa House

沒有留言:

發佈留言