2009年1月20日星期二

北海道+東京 2008 X'mas 之旅 (Day 6) Part III

12日23日

個山洞入面有好多火車睇, 到最後仲有個相機會幫我哋影相, 因為之前睇人哋個Blog知有d咁既野, 所以好自然識得臨尾去擺甫士,不然的話就miss咗喇。








用朱古力做的






望到富士山








哈姆太郎單車, 仔仔隻腳唔夠長, 所以只得老公一個人踩, 所以都幾攰




無野做,等我變下超人先......




Oh, 比人發現咗我啦, 點算好....




返到新宿都只係5點幾, 正呀, 即係仲有時間shopping啦, 一出站就去匆咗入Lumine, 行咗一陣就去高島屋, 因為收到妹妹的email, 佢哋大約6時多會由outlet返到新宿, 所以就約佢哋去Time Squares 食晚飯。講真, 有個blackberry跟身真係幾方便。

高島屋的poster




高島屋的restaurant floor, 我哋又係揾間小人排隊的




食完飯就去夾公仔, 行行吓見有間鋪頭出面有Melody拑, 仔仔即刻話Miss Au 鍾意Melody, 咪叫老公幫佢夾吓囉




試左幾次,好彩都夾到一個, 原來d機鋪係唔比好似仔仔咁細個o既入去架, 我哋初初推架BB車入去, 個職員話唔入得, 我哋以為間鋪頭太細, 唔比BB車入, 點知去到另一間先發現係小朋友唔入得, 無得再拑公仔,唯有返酒店早點休息啦。




架BB車真係好好用, 以前要拎到一袋二袋, 現在就可以放晒o係架BB車, 我哋仲突登拎架扎實啲o既BB車, 另外輕巧啲果架combi就留番o係香港比細佬用, 因為驚架combi太輕, 放得太多嘢會反車呀。




部份戰利品, 實在太喜歡o係Gap買小朋友衫, 不過高島屋間Gap太細, 買得無咁開心,不過就可以退稅, 之後會再去原宿果個間買過。








3 則留言:

  1. 細路仔夜晩過咗6點唔入得game shop架...同佢哋挟公仔要朝早挟呢!

    回覆刪除
  2. 嘩, 好多thomas呀, 我個仔見到一定好開心! 等我諗下去唔去呢度先~~

    回覆刪除