2009年1月9日星期五

北海道+東京 2008 X'mas 之旅 (Day 3) Part I

12月20日

今天約咗妹妹佢哋11:30am係札榥車站等, 我哋就乘10:00am火車, 由於我哋前日落機先book位, 所以這班車只得2個位, 仲唔係連在一起, 不過都好彩係同一個車箱, 因為仔仔冇位坐, 所以老公只好抱住佢一齊坐。11:29am就到左札榥附近, 跟住行行吓仔仔話留咗個枕頭(佢由細用到大的, 佢當係攬枕)係Tomamu, 點算呢? 好彩一出閘就見到過Tourist Information Center, 叫佢哋幫我打電話去Villa Sport check, 等咗大約5-7分鐘, Villa Sport call back, 確實有個枕頭, 跟住咪叫佢哋用宅急便送返Gracery Hotel囉, 因為明晚會入住。搵埋妹妹之後,就坐火車去小樽, 以前次次去小撙都好凍, 不是大風就大雪, 所以就到的時候就幫仔仔攬定條頸巾, 點知落車之後都不覺得十分凍, 原來只有7.5度。影過冇雪的運河就去對面啲"政壽司"食lunch, 十分好味, 我覺得全日本最好味的壽司就係小樽, 只係個人意見。食完壽司就行去音樂水晶街, 去銀之鐘買Hello Kitty 柸。

坐shuttle bus 返Tomamu JR 站




今日落啲雪比昨日多






等緊火車






我的新毛毛boot




冇雪的運河, 有雪靚好多




成7.5度




現在7.6度添




政壽司, 等緊set位




小朋友的壽司set




不是叫咗好多嘢, 因要留肚食燒帶子同粟米






之前食啲壽司都未消化, 所以只可以再食一隻燒帶子












壽司音樂盒






1 則留言: