2018年8月15日星期三

大阪, 滋賀, 名古屋暑假之旅2018 (Day 1-2 大阪 --> 滋賀)


July 14-15, 2018

今年比較特別, 因Asiamiles最終都wait 不到早午機
所以最後係團友們坐早機, 我自已一個坐下午機
依加改完制度, 機票仲難換, 基本20,000 來回 summer season 是換不到的...
就算用40,000 換來回都要台北轉機
睇怕第日要時間好的就要比錢買



早上到步的團友們去了outlet
今晚住
 Nikko Kansai Airport Hotel (ホテル日航関西空港)
方便第二日取車

 

 

24 hours Burger King



由Nikko 行去租車公司很近
去大堂轉右就係
今次租車手續比較麻煩
租車公司要求有一個能聯絡上的電話號碼
但大家的電話換了SIM card, 固只得data, 睇黎下次要預備多一部電話了
最後係要寫低之後6日的酒店電話
租車公司之後還比左張notice我地睇, 內容大致是車禍事故太多
請小心駕駛之類
之前在其他地方租車都冇咁麻煩
唔知道關西是否太多事故...


搞完一大輪
終於可以去拎車



出發去滋賀縣喇!!


中途只停了一個PA休息
稔住到了Miho Museum 才解決午餐


美秀美術館是位於日本滋賀縣甲賀市的私立美術館,創辦人為神慈秀明會創始者小山美秀子。建築由貝聿銘設計,於1997年11月開館,當時獲美國《時代周刊》選為全球十大建築。 館藏以小山美秀子生前個人藏品為主,包括日本、中國、南亞、中亞、西亞、埃及、希臘、羅馬等古文明的藝術品,約逾2千件。 維基百科




 

午餐之後就去買入場票


要進入Miho Museum, 可以選擇步行(大約10分鐘) 或坐接駁車



進入隧道後好清涼







一出隧道就見到miho museum






北館的展覽





遠望應該是天使之塔 
也是貝聿銘設計


有Concert 表演





Museum 好細心, 預備了很多椅子, 又放下了遮太陽的簾






每一架車只可坐10人, 同一時間有2架
回程時都係選擇步行
因比較多人等車


離開Miho Museum 就去大津Prince Hotel
原本揀了附近另一間酒店
但3連休酒店價錢很貴
唯有揀呢間平少少
但外觀也不錯呀!!






安頓好就行去付近shopping
下面呢度以前應該是Parco
依加換了叫Oh! Me





主要為了這個game center


逛完返酒店食buffet
麻麻地










Hotel shop




14 則留言:

  1. 可能真係太多事故了, 上年係名古屋租車, 都要求有可聯絡電話號碼, 仲會即時打去呢個電話確認係咪打得通呢.....><"

    回覆刪除
    回覆
    1. 上年暑假都有在名古屋租, 不過唔係在機場租, 冇這樣的要求....
      其實最初我地比左個香港電話no, 點知佢即時打去, 但冇人pick up, 所以佢先話寫低租車呢6日住的酒店...
      最驚嚇有張noitce 教你泊位???? 仲有張話每100租車有1X 宗事故...

      刪除
  2. 仲有張話每100租車有1X 宗事故...咁都好利害喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我看了已經完全明白為什麼要問電話號碼, 再咁落去第日唔知會唔會冇得租...

      刪除
  3. 所以我成日都想開個Skype日本冧把。不過又唔係真係去得咁密,唔太抵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀, 其實通常只會夏天租, 冬天會滑幾曰雪, 泊架事在resort 幾曰冇用, 而且不是跑景點, 所以今次租車覺得有點麻煩...

      刪除
    2. Skype 貴呀, 好在我一早養住個日本 prepaid.

      刪除
    3. J少,我有個早年日本出嘅prepaid phone,宜家仲有無用?

      刪除
    4. 要每年 recharge 一次先可以 keep 住個號碼.

      刪除
    5. 自從有咗上網咭我都無再用了,不過因為我覺得個電話好靚,所以一直都無掉到
      咁算了,thanks.
      乜宜家仲有得recharge架咩?

      刪除
    6. Depends 你本來係咩台, Softbank 係可以

      刪除
    7. 係呀,我當年都黐朋友嘅prepaid, 好慳家好少打出,間唔中要recharge。不過近幾年上網咁方便,用固網電話機會好少。

      刪除