2018年5月9日星期三

北海道東京農歷新年之旅2018 (Day 7 十勝 --> 札幌)


February 19, 2018

未夠鐘食早餐就去浸下先






早餐地點都是昨晚的大房

以前都講過呢間大房通常安排比有小朋友的家庭


Salad and Dessert Bar
不過要行番出去拎




細佬的早餐



新鮮的日本麵飽超好味


Japanese style










食完又去大浴場睇下有冇人
冇人又影相(雖然巳經影過幾次)


返房後又再影過



check out 時又有小禮物


昨日巳預先叫酒店book 定的士
原來有Jumbo Taxi
坐得超舒服



好快又返到帶廣站




今晚住JRタワーホテル日航札幌 (JR Tower Nikko Hotel Sapporo)
一早book了生日plan, 但後來見到有開業15th 週年紀念plan
價錢會平d, 但沒有生日禮物, 早餐同spa 一樣有
稔過後當然要轉plan 啦
雖然轉了plan, 都仲有隻小熊公仔比我








早餐還未消化
我和細佬選擇食甜品
老公就同哥哥去食其他野
之後再交番細佬比老公
咁我就可以獨自去shopping...





戰利品放回酒店後就出發去狸小路買手信



pack 了一大箱後又要坐的士返洒店先





晚餐去了一粒庵食拉麵
可惜老闆很忙, 所以冇好好的交談







之後去了酒店22/F Sky Resort Spa "Pulau Bulan"
95% 都是強國人
好快的浸完就去飲野
房間包了3杯drink, 但大仔太細唔去得spa
所以老公之後可飲兩杯

lounge area 
見冇人偷偷影的





10 則留言:

  1. 狸小路嗰間手信舖宜家仲有無免稅打9折?
    一粒庵拉麵好食? 我見你好多時都去食

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀, 不過太多人, 為了平只好忍受.....有時港人真的好麻煩
      一粒庵依加出了名, 很多遊客, 味道ok啦....

      刪除
    2. 依家我都在機場買算, 費事煩.
      機場免稅有啲又可 5% off, 其實差不多.

      刪除
    3. 機場都有再買, 但狸小路可pack 箱, 一早搞好, 我驚係機場先買會買到飛機走左都未買完, 因太多野睇...

      刪除
    4. 以前買得多就會去狸小路,尤其係早期買白之戀人,平好多
      宜家唔買了,加上送禮都唔多,唔專登去了

      刪除
    5. 我都冇買白之戀人, 只係大仔買送比同學, 呢次買了Letao的, 仲好味, 可能食白之戀人食到悶...

      刪除
    6. 但响機場先買唔會好難執嘢咩? 我通常都响酒店塞爆喼,再响機場補多少少Hand carry。

      刪除
    7. 所以機場買只可以hand carry, 通常一早pack 箱....

      刪除
  2. 難得老公肯睇仔喎。我見同事成日呻去旅行慘過响香港,要做埋工人嗰份!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為通常男子組去game centre 或是Bic Camera, Yodobashi, 咁我就可以去shopping 呀!

      刪除