2017年3月8日星期三

北海道東京聖誕之旅2016 (Day 6 - 白金温泉 --> 札幌)


December 26, 2016

今早要返札幌
吃早餐之前浸一次先
食完都仲可以浸多一次, 因book 了11:00am 的shuttle bus 返美瑛



日式早餐








今朝都仲有SMAP





除了我地一家, 仲有一男一女(不是日本人, 但全程冇出過聲)
佢地竟然遲到, 所以我地放晒行李上車就一路等一路影相




終於返到美瑛
坐JR富良野線去旭川, 然後再坐JR函館本線返札幌



見仲有時間就出閘行一陣
又見到呢間, 當然又要幫襯下



上車之前去了Delifrance 買麵包
超級好味



過了1個鐘15分鐘就到了札幌
今晚住JRタワーホテル日航札幌
位置好方便, 我自己去了車站搞退款再行左Paseo一陣只需半個鐘
仲買左少少野, 買完又可上番酒店放低







Esta 6/F 有Line Friends Pop-Up Store



Pokemon Store 由Esta 搬左黎大丸8樓
所有當月生日o既可以黎換禮物, 要show passport
另仲有5% off coupon
因我地冇玩開那款遊戲, 所以只拿了生日卡, 紙帽同coupon
有discount, 當然又買野啦
由於冇大隻的snorlax, 細佬只揀了細隻的Togepi
但之後在Tokyo Solamachi分店都搵到


北海道限定的啤牌


買了一堆野又要上酒店放低
之後去狸小路買手信


狸小路6原來有間KitKat Store






手信pack 了一個大箱, 所以坐的士返酒店放低先
晚餐又係上左Stella Place
咁我又去shop 一陣, 老公帶左小朋友去搵
最後阿哥話要食呢間
到我shop 完上黎剛剛好有位





宵夜



沒有留言:

發佈留言