2013年11月8日星期五

暑假北海道之旅2013 (Day 6 Part II - 定山渓 --> 小樽)

July 25, 2013 (continue)

離開定山渓鶴雅リゾートスパ森の謌就去小樽
噚晚就係呢度附近睇煙花

今日個GPS又帶我地行山路(set咗有料路架, 唔知點解出唔到有料條路) 中途要經過幾個"髮夾灣", 真係要開得好慢先得

今日天氣麻麻地
途中經過朝里川温泉


順利到着, 去過小樽N次, 不過全部係落雪時去, 今次係第一次夏天揸車去小樽, 泊車真係好麻煩, 個個停車場都又細又少位, 好難先揾到兩個位

經過運河の宿 小樽ふる川


夏天的淺草橋/小樽運河真係唔特別, 而且影完就落大雨, 我地得一把遮跟身, 其他遮留咗係車, 唯有快步行去觀光案內所買遮


雨越落越大, 初頭諗住去運河對面的政壽司食lunch, 但原來今日係定休日, 最後去咗運河倉庫避雨先






等雨無咁大先再行過


呢個下次有機會先再試, 團友們對炸物無興趣



經過呢間好似啱啱新開, 於是就決定試佢



有一個細細的playground



全部都好新鮮






食完又再行過




呢間第一次黎, 超失望, 賣的Hello Kitty唔吸引




銀の鐘1号館


主要買番隻粉紅色kitty柸



跟住再過隔離睇kitty


呢度好多kitty的精品




最後食埋雪糕就走, 趕住去白い恋人パーク


13 則留言:

  1. 哈哈, 小樽, 泊車真係好麻煩!! 我認同 ::kk3115 你呢個午餐都OK, 不過我多數喺佢對面嘅[北の漁場 ] , 銀の鐘1号店 好鬼衰, 成日都有新KITTY 杯, 儲極都唔齊.::ee5156 都系食雪糕算. . .哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好勁喎, 對面係[北の漁場 ]你都知, ::oo2003
      哈哈我已經儲齊了 ::kk3099

      刪除
    2. 嘿, 小樽ポセイ丼本店 連續兩年攞咗北海道新聞社大獎, 原本唔系 [北の漁場 ] 對面, 只系你地幫襯呢間系今年7月先開嘅分店. 所以位置去咗對面馬路. ::mm2174 KITTY 杯 . . .唉隨緣啦 ::mm1571

      刪除
    3. 小肥 : Kitty 杯數埋先係得十隻八隻,掃晒佢地返嚟冇難度啦!何況你成日都會去北海道的嘛:D

      刪除
  2. 我今次終於試咗若雞的炸雞,啲皮的確炸得好香脆野味,但雞胸位置有少少乾,而且全炸物對我嚟講好飽呢!:P
    你果間都唔錯,有燒魚定食,啱我 =P~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地就係對炸物麻麻地, 所以唔一定要試...

      刪除
  3. 小樽市街沿途有限多タイムズ駐車場,你有bmobile,可預先去網站/Apps看看空車情況先。

    好像這樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見有タイムズ駐車場, 不過唔知係咪11時好多人啱啱到, 好多都full 了, 想揾2個車位好難 ::_1098

      刪除
  4. 想問問兩位皇子幾歳開始俾佢地食魚生、寿司?

    回覆刪除
  5. 好似7歲, 但只限三文魚, 三文魚子, 細佬仲未開始食, 始終生冷野, 食少少就好了, 至於寿司, 如果蛋, 蟹柳那些就無問題, 試過係日本4-5歲時ordered 過兒童餐比大仔, 入面都有吞拿魚, 三文魚寿司, 但當時無比佢食, 只食熟野, 驚佢肚痛, 如果得歲幾至3歲幾仲麻煩, 去到第4日就會肚疴架...

    回覆刪除
    回覆
    1. 明白,點解你講第4日肚疴?

      刪除
    2. 寫得唔係咁清楚, 太細小朋友就算唔食魚生, 寿司都會水土不服, 通常第4日就開始(可能其他小朋友無呢個問題), 因為無可能由香港帶全程要飲的水嘛...不過依加唔洗煩呢個問題了...

      刪除
    3. 原來如此。
      我第一次(女歳半),帶哂水去。第二次,今年七月,買礦泉水煲。剛剛沖縄,乜都無,淨飲礦泉水,或煲水喉水算數。

      好像無水土問題,不過可能乾燥,反而無便便。::ee5148

      刪除