2013年2月20日星期三

北海道+名古屋聖誕之旅2012 (Day 4 Tomamu - Part I)

December 24, 2012

第二日的早餐揀咗去森林餐廳, 但原來由Tower 行過去要成10分鐘, 又未食野, 個身好凍, 行行吓就要跑下, 到餐廳時大部份人都已經食完離開



最好味係個chocolate croissant






見到大部份人食完都係呢度影相, 咁我地又有樣學樣





終於可以睇清楚個景, 因為之前都係夜晚先黎




門口有糖任拎

 


食完又要行番去Tower, 因為呢度比較遠, 所以明日的早餐決定去 HAL









休息完就坐shuttle bus 去Resort Centre
每次等bus 時都可以玩雪





好重, 搬唔到



再黎一次, 好似郁咗少少





到了Resort Centre 就諗住去揾白色小屋(去報到, book 咗lesson), 本來一出Resort Centre 轉左應該見到, 點知唔見咗, 揾咗一陣就走番入去問人, 原來搬咗, 依加叫Mountain House, 仲有, 我地應該係Mountain House 落車而唔係Resort Centre, 好彩都唔洗行好遠



如果book 咗ski lesson 就係呢度報到



Snowboard lesson 就係呢度, 但租snowboard 就被帶到另一個地方



租ski 用具的地方就係一入Mountain House門口就見到





cashier



仲有Day care centre





報到完未夠鐘就玩吓先



天氣非常之好, 之前好多次黎Tomamu 都係天陰的



呢度就係Mountain House, Resort Centre 轉左直行就見到






回望Resort Centre





時間差不多, 準備返去上堂了



細佬仲未有興趣學, 當然就去Nipo Town 玩



4 則留言:

  1. 你地砌既雪人勁過我地砌果個好多倍
    [版主回覆02/21/2013 14:45:39]只係你那個比較瘦, 我地那個比較肥咋, 好彩得團友幫手, 如果唔係得我同細佬都唔知點開始砌

    回覆刪除
  2. 見個太陽好快又想走喇~ 冬天北海道既時間好似過得特別快
    [版主回覆02/21/2013 22:08:43]冬天去北海道真係唔夠時間用,但我地又唔會好早出發,始終帶住小朋友好多野搞

    回覆刪除
  3. nipo town 借用果啲屋仔玩具好大嚿好靚呀 !不過 day care centre 都好貴下 !!
    [版主回覆02/22/2013 10:11:04]我地借咗2次, 只要揀完簽過名就走得.....,
    當日見到有個外國小朋友(好似印度)喊住由day care centre 走出黎揾父母, 日本姐姐都搞唔掂, 最後團友請佢食糖同佢講吓野佢先好d, 原來佢地父母+家姐去咗學ski, 因為之後見到佢daddy 抱住佢睇阿媽同家姐學ski(可能Day Care Cetnre 的姐姐都搞唔掂要揾父母), 比我就唔放心放低個小朋友, 我選擇唔學或是take turn 睇住小朋友

    回覆刪除

  4. [版主回覆02/28/2013 22:15:49]Tomamu 等緊你,哈哈

    回覆刪除