2010年11月15日星期一

沖繩+東京親子遊2010 (Day 7 - Part II)

July 9, 2010 (continue)

當我地離開麵包超人博物館的時候開始下雨, 所以就坐的士去丸井百貨店 (MARUI Department Store CTIY YOKOHAMA), 佢位於橫濱車站中央東口, 呢度 8/F 有GAP, 仲有特價貨, 我地買咗好多淨色短Polo 比大仔返學著。

** City橫濱丸井百貨店於 2010年10月1日至11月30日面向訪日外國遊客實施秋季購物大酬賓活動,在此期間使用中國銀聯卡購物,在交款台出示由日本漫遊網站打印的優惠券以及中國銀聯卡,便可獲5%優惠,另有5%免稅待遇。

跟住就揾野食, 最後搵到間cafe, 因唔係太肚餓, 所以只係叫咗d light food













點解會有個着和服的Hello Kitty?




原來係Hello Kitty Hair Salon




食完野見小朋友好攰,所以先返酒店比佢哋睡覺, 當佢哋訓晒, 我就落去Queen's Tower, Queen's East shopping (當然老公睇住佢地啦), 可惜店鋪唔係好啱我, 行咗一個鐘都只係Spiral Girl 買咗件衫

今日的戰利品




小朋友休息完我哋就出發去 Colette.Mare  (桜木町的大型商場) , 由酒店行過去大約十分鐘, 落雨都唔怕, 因為係途經Queen's Tower, The Landmark Tower 再經下面的電梯就到

順便講吓The Landmark Plaza, 賣的大部份是外國牌子, 相信大家一定冇乜興趣, 不過Plaza 的2/F 有GAP/GAP Kids

我哋揀住呢間酒店主要係方便小朋友, 因有機埸巴士直達, 如果要shopping 的話真係唔夠新宿, 原宿....果邊多喇







Colette.Mare, 連basement有8層, 每層面積不是太大, 有紀伊國屋書店, Muji, Kitson, Azul by Moussy, As Know As Pinky, etc....




搵到7/F 有間"海風季", 主要食海鮮和串燒, 味道同賣相都唔差, 價錢都可接受




o係書店又出血







咁啱呢本Keroro 又講緊沖縄美ら海水族館



















行返去The Landmark Plaza 見到陳建一麻婆豆腐店, 有睇"料理之鐵人"呢個節目就知佢係乜水喇




沒有留言:

發佈留言