2009年7月31日星期五

New Zealand 2009 (Day 5 Part I)

July 14, 2009

今日出發去Rotorua (路多路亞), 由Auckland 揸車大約3個鐘頭。Rotorua 係一個溫泉地方, 大部份香港旅行團都會去。我其實巳經去過好多次, 不過想帶d小朋友去見識吓, 通常去Rotorua 都會順便去Waitomo睇螢火蟲, 但係今次時間唔夠, 所以去唔到,我哋成10時多先出發, 中途要停低休息吓, 因為有老有嫩, 行程不可以太緊迫。

Google map (Auckland to Rotorua)




準備出發










細仔: 不如我做司機




大仔: 緊係唔得啦, 你咁細, 等我嚟啦




細仔: 好啦, 我唔做司機, 我做乘客, 你睇我坐得幾舒服




大仔: 好喇, 我都做乘客




起緊屋







有2架車一齊去, 所以每架車要有一部walkie talkie, 方便聯絡




行咗大約2個鐘就停低休息




附近有間cafe, d薯絛好好味, 又粗又大條




細仔: 你睇我食得幾開心就知道有幾好味啦, 薯條仲粗過我d手指呀




估吓係咩嘢? 唔好誤會係地下執到果d. . . 佢其實係鮑魚餅呀




大仔: 有湯飲即刻暖番晒




細仔: 一路食薯條, 一路盪鞦韆




細仔: 好舒服呀







快d上番車, 又要出發喇




沒有留言:

發佈留言