2008年12月31日星期三

北海道+東京 2008 X'mas 之旅 (Day 1)

12月18日

早上搭10:35amJAL班機去成田再轉機去北海道, 由於有小朋友同行, 所以有好多特權, 從未試過出成田機場的immigration可以咁快, 講開成田的immigration, 當日仲見到梁錦松一家, 還有兩個工人同行。3時半左右已經可以去domestic terminal check-in, 又因為有小朋友, 所以唔使排隊兼可以坐係個counter度check-in。到6:40pm才乘機去千歲機場, 由於成田好多機等升降, 所以都delay咗小小先起飛, 去到千歲機場跟住乘9:15pmJR到札榥, 去到Gracery Hotel Sapporo 都已經十時多, 由於今次大仔同行, 所以都唔去拉麵橫丁, 只在Lawson買d嘢食就算。今日的札榥竟然冇雪, 實在有小小失望。

當日仲有個問題發生, 在去北海道的航班上我發現我的AIGLE Gore-tex 鞋低列開咗, 點算好呢... 因為第二朝一早要去Tomamu Resort... 好彩妹妹帶多左一對鞋, 而且佢哋唔跟我哋去滑雪, 所以佢可以借比我, 佢地之後仲o係札幌幫我左買對毛毛Boot添。




JAL飛機望遠鏡, 我哋坐upper deck




Kid's meal




之前order的seafood meal (都唔錯喎)




妹妹坐抽獎抽到的商務客位




Steamed rice






Domestic Terminal




3 則留言:

  1. 係呀...我今次係成田又唔使排隊wor過imm...

    回覆刪除
  2. hi~~ 我都係差不多呢段時間去北海道,我當日係成田轉機過海關都唔使排隊,小人到出奇。

    回覆刪除
  3. 飛機餐都係JAL同ANA好D, 國泰去程唔係好得。
    [版主回覆02/13/2009 11:10:00]Oh really?

    回覆刪除