2008年10月24日星期五

法國瑞士之旅2002 (5)

其實巴黎是我其中一個充滿期待的城市, 好像最靚的時裝, 最top的品牌都是在巴黎, 但是這個城市的地下鐵實在太dirty, 而且還有小偷, 影響了我對佢的期待。有一次我老公起地鐵差點兒比個小偷拿咗個銀包, 其實老公已經知道地鐵有好多扒手(車站內都有廣播), 已經用手護着腰包, 可惜都差點兒比小偷成功, 個小偷失敗之後就去了另一個車廂, 當我地下車的時候佢又再扒另外一個日本人的背包, 最令我不安的是很多人都見到但冇人出聲, 個日本人真是可憐喇。小偷唔係一個人, 有成幾個人, 而且係青少年。所以當我地拿住LV, Dior, Gucci 等名牌紙袋的時候就變得好驚, 可能搭的士會安全些。基本上巴黎都係一個美麗的城市, 不知現在扒手的情況有冇改善呢?


 


















1 則留言:

  1. [.. 基本上巴黎都係一個美麗的城市 ....]....對一個遊客來說 , 這可是真的 , 但在這裡住的外國人可不一定這樣想.
    法國的大國沙文主義早已有名 , 現在鬧窮 , 更添一層仇外心理 : 遊客在機場和大公司看到的笑臉 , 只向閣下的荷包而發 , 心裡在罵著 [ 臭黃頭] , 大家可不會知的.......

    回覆刪除