2017年10月10日星期二

名古屋+静岡浜名湖暑假之旅2017 (Day 4 part II - 小丸子博物館)

July 11, 2017


 離開浜松水果樂園就去清水搵小丸子
大約個半鐘車程就到 S-Pulse Dream Plaza



小丸子博物館( ちびまる子ちゃんランド )

 

 雖然我地唔係fans, 但一場o黎到小丸子的故鄉
所以都入去睇下
小丸子博物館在S-Pulse Dream Plaza 3/F






可以租衫影相, 有好多size


入場費大人Yen500, 小人Yen300


一入去有好多場景





一開始我地包場, 之後就有台灣人
書檯上有用過的小學課本
我地輪流扮老師


找不同




這是一本書








行完買了限定手信就去game center
哥哥夾了個Minion



整個商場比較少人


2 則留言:

  1. 場景咁多年都無變! 館仔細細但真係好正。我嗰次去都影唔停。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然我地唔係fans, 但都覺得正, 尤其扮老師, 學生, 好似包左個班房...

      刪除