2011年4月19日星期二

大阪, 京都, 福井聖誕之旅 2010 (Day 6 - Part I)

December 26, 2010

今日要搬酒店, 因明早搭早機返香港,  由於check out 時間係12時, 所以一早起身就坐shuttle bus 去火車站的McDonald 買早餐, 其他"團友"仲訓緊...

去McDonald 為咗換food strap, 因冇時間坐定定食, 所以要外賣早餐




一個set送一個, 早餐只剩下面2款




返到黎佢地已經起身, 時間啱啱好




食飽飽就去火車站行吓(shuttle bus 停八条口 所以今次去另一边行過去方便d), 第一站去咗Isetan 的Agnes b 店鋪, 呢間店鋪好正, 很大, 冇咩人而且有好多款, 當然又放低$$, 買左個袋依加都唔見香港有得賣




之後去咗地下街, 好耐冇黎京都, 發覺唔夠時間行







當佢地買緊果汁我又去shop 過, 不過得少量有減價, 一陣去Rinku Outlet 希望有收穫




下面呢個都冇時間去, 唔緊要, 小朋友唔識小飛俠




大仔要行天橋, 所以陪佢行




但老公推住BB車就行斑馬線, 不過我哋過咗對面佢地仲未行得




唔知呢張poster 有咩咁吸引




今早的戰利品




終於要離開京都喇




門口有notice 指示 shuttle bus 的停車位


每次都係等一陣就有shuttle bus, 都幾方便




八条口都有Yojiya 分店




又係搭特急はるか返機埸, 今晚入住ホテル日航関西空港










2 則留言:

  1. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2011年4月20日 上午11:04

    你最愛 shopping , 可以忠於自己行程
    自由行~感覺就最好 , 希望可以快搞點就好.....
    我都覺京都地下街好大.....
    你地係唔係好 like 日本 McDonald ? 我見好似你地少去其他 fastfood...
    [版主回覆04/20/2011 17:38:00]因為有小朋友所以盡量唔食fastfood, 而且細仔喜歡noodle and rice, 我其實好鍾意食薯條架...... 我想應該好快可以搞點, 今日有復興旅遊傳媒考察團出發去未有受震災直接影響的北海道與大阪地區,考察團一行22人、分別來自15家不同傳媒機構,藉以了解當地旅遊勝地現今的實際情況。好似EGL 搞的, 希望好快有好消息啦!

    回覆刪除
  2. 就快到終點耶~
    [版主回覆04/20/2011 17:25:00]多謝收看!

    回覆刪除