2011年3月9日星期三

大阪, 京都, 福井聖誕之旅 2010 (Day 4 - Part I)

December 24, 2010

朝早起身緊係去浸下個私人風呂, 唔好徙嘛, 浸完佢地先起身

細佬尋晚開始有少少發燒, 今早退了, 但返到京都又再燒, 所以明天的行程要稍作更改




早餐時間

嬸嬸一見到細佬就問佢好番未, 但見佢係房間走來走去, 應該唔算大問題







老公好努力清理抬上的食物




食完早餐休息一陣又去浸過, 大仔話呢個風呂好正, 好好玩







要走喇, 細佬個樣好似好唔捨得







落到大堂, 又見到尋日同我地上房的黑衫叔叔, 佢識講少許英文, 仲叫我地出去個花園睇下




我同大仔就出去影相, 返入去就見到細佬有個小禮物(匙扣), 原來黑衫叔叔送的




尋日幫手搬行李落車個黑衫叔叔又出現, 今日幫手搬番d野上車, 當然佢地又係等我地架車走左先離開




離開美松就出發去福井県児童科学館「エンゼルランドふくい」 (Tel: 0776-51-8000), 大約25分鐘

途中有個位要停低讓火車行先




到達児童科学館時細佬訓左, 可能今朝太早起身, 於是老公就係車陪佢而我就同大仔入科学館, 一落車超大風, 所以我地係跑入去架

如果只去展示area, 大人只係需要Yen 100, 小朋友係免費的




Sound wheel







Space Robot




Space Suit, 扮太空人













仲有其他展品, 下編再講....

1 則留言:

  1. so good.... happy to the children
    [版主回覆03/11/2011 10:26:00]You also have a wonderful ski trip......thanks for your visit.

    回覆刪除